garantie produse termeni si conditii atix racing solutions ambreiaje ieftine volante

Termeni și condiții

1. CONDITII DE GARANTIE
Garantia se acorda si este valabila numai daca sunt indeplinite urmatoarele conditii:
i. Garantia se acorda cu conditia montarii produselor intr-o unitate service specializata, autorizata de Registrul Auto Roman potrivit tipului de autovehicul si de lucrare efectuata;
ii. Garantia este acordata numai in conditiile in care sunt respectate instructiunile de depozitare, transport, montaj si folosire specifice produsului respectiv, asa cum sunt acestea mentionate in documentatia tehnica intocmita de producatorul produsului respectiv.
iii. Garantia se asigura numai pentru produsul comercializat de vanzator si nu include montajul.
iv. Certificatul de garantie este completat integral cu toate informatiile mentionate in cuprinsul sau.

2. TERMENUL DE GARANTIE
Termenul de garantie acordat pentru produsele comercializate este: 18 luni
Termenul de garantie curge de la data inscrisa pe factura de vanzare (data vanzarii).

3. PROCEDURA DE FORMULARE A UNEI RECLAMATII
Produsul care face obiectul unei reclamatii in garantie va fi expediat catre Atix Racing Solutions, insotit de urmatoarele documente:
i. certificatul de garantie in original, completat integral;
ii. copie dupa factura de achizitie
iii. dovada montarii intr-un service autorizat RAR (deviz de lucru care sa contina felul lucrarii, factura pentru prestarea serviciilor, etc.);
iv. copie dupa certificatul de inmatriculare sau dupa cartea de identitate a autovehiculului pe care a fost montat produsul;
v. o nota de constatare tehnica in care se descrie detaliat defectiunea reclamata; nota de constatare tehnica trebuie sa includa rezultatele obtinute in urma diagnosticarii defectiunii realizata prin utilizarea mijloacelor specifice in functie de produs, autovehicul, numarul de kilometrii si data calendaristica la momentul montarii si la momentul constatarii disfunctionalitatii.
Lipsa unui singur document atrage dupa sine respingerea cazului de garantie.
In cazul in care cererea de garantie este acceptata, vanzatorul va lua una dintre urmatoarele masuri:
i. repararea produsului;
ii. inlocuirea produsului;
iii. acordarea unei reduceri de pret, raportata la defectiunea constatata;
iv. restituirea pretului, in cazul in care produsul nu este functional si nici nu poate fi reparat.
Garantia acopera o valoare maxima egala cu valoarea produsului.
Reclamatia va fi solutionata intr¬un termen de 2 saptamani.
In cazul inlocuirii produsului in perioada de garantie se vor aplica urmatoarele reguli: in situatia in care persoana care formuleaza reclamatia este un consumator, produsul inlocuitor va beneficia de un nou termen de garantie; in orice alta situatie produsul inlocuitor va avea o perioada de garantie egala cu perioada de garantie ramasa pentru produsul initial.

4. RESPINGEREA CERERII DE GARANTIE
Nu se acorda garantie sau aceasta se anuleaza in urmatoarele cazuri:
i. Produsul nu a fost montat intr-un service specializat, autorizat RAR conform tipului de autovehicul si de lucrare;
ii. Produsul prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri sau actiunea unor factori externi (straini conditiilor normale de functionare);
iii. Produsul prezinta o uzura mai mare decat cea normala;
iv. Produsul se defecteaza in urma unui montaj necorespunzator;
v. Produsul a fost montat intr-un ansamblu cu alte produse defecte sau modificate;
vi. Produsul prezinta deficiente din cauza unui accident de circulatie sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);
vii. Defectiunea este cauzata de lipsa verificarilor la timp sau periodice, conform specificatiilor producatorului autovehiculului sau al produsului;
viii. Nu au fost respectate instructiunile de montare, intretinere, depozitare si manevrare;
ix. Cumparatorul nu prezinta certificatul de garantie eliberat de vanzator si factura de cumparare sau celelalte documente mentionate la art. 4 din prezentul certificat;
x. Produsele de uzura a caror longevitate depinde de timpul de utilizare a vehiculului;
xi. Produsul nu corespunde autovehiculului pe care a fost montat, conform instructiunilor producatorului autovehiculului si/sau a instructiunilor producatorului produsului;
xii. Produsul prezinta urme de deschidere neautorizata sau sigiliile existente au fost indepartate/desfacute;
xiii. Defectiunea reclamata este minora, nu afecteaza in mod semnificativ functionarea produsului si nu impiedica utilizarea sa potrivit destinatiei;
xiv. Defectiunea reclamata nu este datorata producatorului sau vanzatorului.

Atentie! – NU SE ACCEPTA LA RETUR PIESELE CU AMBALAJE DETERIORATE (RUPTE, SCRISE, MURDARE), FARA AMBALAJ SAU INCOMPLETE! –